طراحی سایت | طراحی سایت اختصاصی | طراحی وبسایت حرفه ای | نگاه وب

تهران - اندیشه - خیابان شاهد - مجتمع گل یاس - واحد 6

چگونه یک شرکت طراحی وبسایت عالی را انتخاب کنم؟

قبل از اینکه یک شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید، باید الویت های یک شریک خوب در این زمینه را بدانید. بدون این دانش، شما ریسک بزرگی میکنید این انتخاب اگر یک درصد اشتباه باشد، می تواند باعث هدر رفت زمان و هزینه های فاجعه آمیزی باشد. 

چگونه یک شرکت طراحی وبسایت عالی را انتخاب کنم؟

برای محافظت از شما و کسب و کار شما در برابر این ریسک ها و اشتباهات احتمالی، بسیار حائز اهمیت است که این معیارهای مهم را بدانید و آنها را درک کنید. آنها به شما کمک می کنند کسب و کار خود را به بالاترین سطح موفقیت رسانده و بدون آنها، شما در معرض از دست دادن زمان و پول زیادی در یک قرارداد پیچیده و از قبل شکست خورده باشید.
با استفاده از این لیست ساده که شامل 10 معیار حیاتی است، می توانید اطمینان حاصل کنید که شما، شریک خوبی برای طراحی سایتتان را پیدا خواهید کرد.


1.مقدار بودجه نهایی خود را برآورد نمایید

قبل از اینکه شما حتی شروع به جستجو برای یک شرکت طراحی سایت کنید، باید بودجه ای برای پروژه طراحی وبسایت خود تنظیم نمایید.

این بودجه می تواند شامل هر چیزی که مربوط به بخش وبسایت شرکت شماست باشد.، اما شما باید قبل از اینکه شروع به انجام پرداخت ها به شرکت طراح وبسایت کنید،آن ها را بر روی کاغذ داشته باشید.

علاوه بر این، باید انعطاف پذیری بودجه خود را تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید نهایتا چقدر هزینه کنید.

بدیهی است، شما همیشه مایل به پرداخت کمتر از بودجه خود برای دریافت آنچه که شما نیاز دارید هستید، اما ممکن است شرکت طراحی سایت شما توصیه کند که شما گزینه های دیگری برای موفقیت بیشتر نیز دراختیار دارید. این در حالی است که شرکت طراحی سایت دارای انگیزه مالی برای انجام این کار است، آنها نیز متخصص در زمینه خود هستند و همچنین آنها می دانند چه چیزی برای شما کار خواهد کرد.

در نهایت، شما باید عددی برای بودجه خود داشته باشید که به شرکت طراح وبسایت خود بگویید.

این عدد باید از بودجه واقعی شما پایینتر باشد تا بتوانید قدرت مانور بیشتری داشته باشید.
در صورتی که شرکت طراحی وبسایت مبلغ بیشتری در نظر داشته و آن را پیشنهاد داد به آن بودجه مدنظر شما خواهد رسید.
معمولا در این پیشنهاد ها که از طرف شما داده میشود بین 75 تا 90 درصد کل بودجه شما باید باشد.
این بدین معنی است که همه برنده می شوند و این یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه موفق با یک سازمان است.


2. درخواست پیش فاکتور نمایید.

پس از بودجه خود، همچنین باید پیش فاکتوری از شرکت های مختلف دریافت نموده و آنها را بررسی کنید.

این می تواند کمی وقت گیر باشد، مخصوصا برای شرکت هایی که پک های مختلف و خدماتی اختصاصی را ارائه می دهند باشد. با این وجود پیدا کردن آنچه شما را می توانید راهنمایی کند که چگونه کسب و کار خود را بهبود ببخشید بخش مهمی از فرآیند مشارکت است،اگر شما نیز تکالیف خود را انجام دهید، می توانید هزینه هایی را که بیش از اندازه است و شما به آنها نیاز ندارید را جهت کم شدن هزینه نهایی حذف نمایید.

متأسفانه اکثر شرکت های طراحی سایت پیش فاکتور ارائه نمی دهند. حتی سازمان ها در این صعنت فعالیت گسترده ای دارند از ارائه پیش فاکتور اجتناب میکنند.

این مهم است، زیرا شما کسی هستید که تمام اطلاعات را از قبل می خواهد، می توانید از شرکای بالقوه ای بسیار کمتری نسبت به گذشته را پیدا کرده و از بین آنها انتخاب کنید .


3. از هزینه های سالیانه و شارژ ها بپرسید.

حتی پس از اینکه شما از یک شرکت طراحی سایت پیش فاکتور خواستید، از آنها بخواهید تا یکی از آخرین بخش های کسب و کار مالی شما را که مربوط به هزینه های سالیانه هست در اختیار شما قرار دهند. 

گاهی اوقات شرکت های طراحی سایت فهرستی از هزینه ها را در انتهای هر 3 ، 6 و یا 12 ماه در اختیار شما قرار میدهند که شما پس از دیدن آن شکه میشود

آنها ممکن است در بخش هایی از قرارداد شما باشند که دیده پنهان بماند یا ممکن است در هیچ کجا از آنها یاد نشده باشد.قرارداد شما باید طوری عقد شود که شریک شما قادر نباشد تا هزینه های شگفت انگیزی را پس مدتی از شما درخواست کند.

با در نظر داشتن این، ضروری است که با شرکت طراح سایت خود در مورد سیاست خود در مورد هزینه ها صحبت کنید. آیا آنها برای ایجاد برنامه های غیر منظم به سایت هزینه می کنند؟ آیا باید برای ساعت های اضافی که هر ماه برای شرکت شما کار می کنند، هزینه ای بپردازید؟

همه این سوالات خوب است که پرسیده شوند، به خصوص از آنجا که هیچ "استاندارد" در مورد هزینه های سازمان های طراحی وب وجود ندارد. برای رسیدن به اطلاعاتی که برای موفقیت نیاز دارید، برای شما مناسب است، به خصوص اگر آنها در مقابل شما قرار نگرفته اند دقت بیشتری را  به عمل بیاورید.


4. به مشتریان گذشته و نمونه کارهای آنها نگاه کنید

هر شرکت طراحی سایت نمونه کارهایی جهت ارائه دارد. اگر می خواهید بدانید چه چیزی از یک آژانس خاص انتظار دارید، به کارهایی که برای این شرکت ها انجام داده اید نگاه کنید.

این به شما چیزی را که می تواند از یک سازمان انتظار داشته باشد به شما نشان می دهد و همچنین به شما یک لیست از مشتریان را برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر می دهد.

این مهم است که نمونه هایی از کار شرکت طراحی سایت خود ببینید، علاوه بر آن به اطلاعاتی نیاز دارید تا به طور مستقیم با مشتریان این شرکت تماس بگیرید و از تجربه آنها بپرسید.


5. از میزان حفظ مشتریانشان اطلاعات کسب کنید

در کنار نگاه به مشتریان و نمونه کارهای قبلی شرکت طراحی سایت، می توانید از آنها در مورد نرخ نگهداری مشتری خود نیز سوال کنید.

بسیاری از شرکت ها حداقل 60 درصد از مشتریان خود را حفظ میکنند که این مقدار بین همه آنها معمول است اما شرکت هایی که مشتریان خود را که بالای 70 درصد و به ویژه شرکت هایی که بالای 90 درصد از مشتریان خود را همراه دارند می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد.

شرکت هایی که بهترین نگهداری مشتری را دارند، به طور معمول بهترین شرط برای مشارکت شما خواهند بود. پس از همه، یک وب سایت فقط چیزی نیست که شما با آن کنار بیایید، زمان، استراتژی، و زمان اجرا برای به دست آوردن همه چیز به هم می پیوندند.

اگر یک شرکت طراحی سایت نرخ ضمانت مناسب و تعداد مشتری متناسب را نداشته باشد، یکی از آن عناصر مهم را از دست می دهد و به این معنی است که شما نتایجی را که می خواهید را به شما نمی دهد.

اما هنگامی که یک شرکت طراحی سایت را با نرخ بالای نگهداری مشتری پیدا می کنید و هنگامی که آنها آن را به صورت آنلاین منتشر می کنند تا همه ببینند ، می توانید مطمئن باشید که شرکت با کیفیتی را پیدا کرده اید.


6. آیا کسی شخصا مسئول سایت شما خواهد بود

هنگامی که شما با یک آژانس کار می کنید، نمی خواهید آنها را بگویند که مسئولیت موفقیت شما را به عهده دارند.

این ذهنیت یک فرهنگ ناهنجار، سست و نامنظم را نشان می دهد که می تواند زمان و بودجه شما را هدر دهد.

در عوض، می خواهید نام و اطلاعات تماس یک نماینده را داشته باشید که شخصا مسئول بررسی سایت شما باشد تا توجه مورد نیاز برای موفقیت داشته باشد. شما باید به یک نقطه متصل باشید که بتواند به سوالات شما پاسخ دهد، به طور مرتب بر روی پیشرفت شما روش هایی را ارائه داده و در صورت لزوم تغییرات در استراتژی فعلی شما را مورد بحث قرار دهد.

بدون این تماس، شرکت می تواند در این میان کارکنان خود سرزنش کند و به خاطر اینکه شما به اهداف خود دست نیافته اید، بهانه ای برایتان بگذارید.

اما هنگامی که شما تنها یک نفر را برای رضایت خود پاسخگو میبیند، شکی در مورد اینکه چه کسی مسئول است وجود ندارد.


7. درباره پشتیبانی سایر مشتریان بپرسید.

حتی برای شرکت هایی که شمارا به یک نقطه اختصاصی متصل می کنند، این فرد همیشه 100٪ زمان در دسترس نیست.

این مرسوم است که پشتیبان شما گاهی اوقات بیمار می شود، تعطیلات را می گذراند، یا باید مراقب زندگی شخصی خود باشند.

بنابراین اگر نقطه تماس شما در دسترس نباشد، شما نیاز به یک فرد یا یک تیم دارید که می تواند به شما کمک کند، به خصوص اگر پشتیبانی خود را برای مدت زمان بیشتری تمدید کرده باشید.

این که آیا سرپرست گروه، همکاران ، و یا کسی که پس از مشتریان برای افراد خارج از دفتر راهنمایی می کند، باید بدانید، بنابراین می توانید مستقیما شرکت طراح سایت خود را برای عدم پیشرفت خود متهم کنید.

علاوه بر این، شما همچنین نیاز به اطلاعات در مورد سیاست حمایتی شرکت طراحی سایت خود دارید.

اگر با سایت شما اشتباه و مشکل داشته باشد، باید بتوانید برای رفع این خطا تماس بگیرید. آیا می توانید هر زمان که بخواهید تماس بگیرید؟ آیا باید برای ساعت های خاصی صبر کنید؟ در هر صورت، شما باید بدانید.


8. بپرسید که چه کسی می تواند وب سایت را به روز کند؟

گاهی اوقات شرکت طراحی وب ابزارهایی تحت عنوان سیستم مدیریت محتوا (یا CMS) در اختیارتان قرار میدهند تا با آنها تغییرات مستقیم در وب سایت خود ایجاد کنید.

با این حال، گاهی اوقات آنها بخشی از وبسایت را به صورت استاتیک نگه می دارند تا بتوانند برای به روز رسانی های آن بخش ها به آنها نیاز داشته باشید.

صرف نظر از اینکه سیاست شما در اختیار قرار دادن وبسایتتان به همان شرکت است، مهم است که در مورد آن اطلاعات بدانید، بنابراین می توانید بدانید که چگونه با هم کار می کنید.

اگر شما می توانید به طور مستقیم تمام بخش های سایت خود را تغییر دهید، این عالی است! و اگر شما نمی خواهید با سایت به طور کلی مقابله کنید، می توانید این شرکت ها را به انجام همه این کارها برگمارید.

در نهایت، این بستگی به نوع مدیریت پروژه ای که دوست دارید، دارد. اگر شما قصد دارید، از یک روش برای ایجاد تغییرات سایت خود استفاده کنید، پس حتما بپرسید.

و اگر شما چیزهای دیگر را انجام دهید، از شرکا بخواهید که از سایتتان پشتیبانی کند. اینگونه هر دو طرف برنده هستید.


9. شرایط میزبانی سایت

در برخی موارد، شرکت های طراحی وبسایت ممکن است با سرویس میزبانی موجود شما کار نکند.

در عوض، آنها ممکن است خودشان آن را میزبانی کنند یا خدمات دیگری را به شرکت دیگری منتقل کنند که به عنوان یک ارائه دهنده منحصر به فرد قرارداد دارند.

در صورتی که آنها قصد دارند سایت شما را به میزبان دیگری منتقل کنند، باید بدانید.

شما نمی خواهید سعی کنید وب سایت خود را تنها یک روز بررسی کنید تا متوجه شوید که در یک مکان دیگر تحت یک نام کاربری و رمز عبور متفاوت میزبانی شده است. هنگامی که شما خارج از حلقه هستید، یک سازمان می تواند بدون نظارت شما هر کاری را که می خواهد با سایت شما انجام دهد و این می تواند دستور العملی فاجعه بار باشد.
و اگر چنین است، کجا
در حقیقت کنترل شما بر روی سایتتان، انتقال سرویس میزبانی وب نیز می تواند سرعت بارگذاری و دسترسی به وب سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر شما در ایران کار می کنید و سازمان طراحی وب خود سرور خود را از آلمان ارائه میدهد، تقریبا 8000 مایل فاصله دارد.

در حالی که این یک مثال فوق العاده است، مهم است که شما می دانید که آژانس وب سایت شما را میزبانی خواهد کرد.

اگر وب سایت قرار است انتقال پیدا کند، مطمئن شوید که می دانید کجا بروید


10. تعیین معیارهای بتنی، قابل دستیابی با مهلت

آخرین، پس از گذر از تمام مراحل قبلی، شما باید معیارهای مشخص و قابل دستیابی را با مهلت تعیین کنید.

این نوع برنامه و برنامه ریزی به شما امکان می دهد تا مسیر پیشرفت شرکت طراحی وب خود را دنبال کنید.

اگر شریک شما برنامه ریزی باشد، پس می دانید که یک شریک خوب را انتخاب کرده اید. و اگر آنها عقب ماندند، ممکن است بخواهید با سازمان دیگری صحبت کنید.

معیارهای بخصوص شامل مواردی هستند که می توان تعیین کرد آیا وب سایت شما در سیستم عامل های موبایل قابل دسترسی خواهد بود یا نه، تعداد بازدیدکنندگان مورد نظر شما در هر زمان، زمانی که سایت شما راه اندازی می شود، یک برنامه نگهداری منظم دارد یا خیر.

به عنوان یک قاعده کلی، هنگامی که بیشتر درباره آنچه که میخواهید به دست بیاورید، موفقتر خواهید بود که تعیین اهداف کلی کرده و آنها را با شرکت طراحی سایت خود درمیان گذاشته باشید.


حالا شرکت طراحی سایتی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید.

با تمام این اطلاعات در اختیار شماست، هم اکنون می توانید انتخاب خوبی برای یک شریک طراحی وب برای کسب و کار خود را پیدا کنید.

برای یافتن نیازهای خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و مطمئن شوید که آنها با وجود تمام سوالات و نگرانیهای شما با شما کار خواهند کرد.

و اگر ما تمام این معیار ها را رعایت کنیم
طراحی سایت خود را به ما بسپارید و از نمونه کارهای ما دیدن فرمایید.

دیدگاه کاربران

برترین مقالات هفته

برچسب ها

طراحی سایت ارزان طراحی سایت طراحی سایت اختصاصی طراحی سایت حرفه ای مجنتو ووکامرس وردپرس سئو بهینه سازی سایت بهینه سازی وبسایت گوگل رتبه گوگل فریلنسر آزادکاری کسب و کار Stack Overflow رنگ سال 2018 رنگ سال طراحی گرافیک گیت هاب آندروید کاتلین گوگل زبان های برنامه نویسی در حال رشد زبان برنامه نویسی برتر برترین زبان برنامه نویسی سال 2018 kotlin google github android بازی های ویدیویی گیم گیمر تاثیر بازی های ویدیویی بر روی مغز بازی های کامپیوتری لاراول laravel توسعه نرم افزار پکیج های لاراول laravel packages ابزار طراحی سایت ابزار طراحان سایت web designers ابزار طراحی web designers tools فریمورک های html5 فریمورک های css فریمورک های طراحی سایت طراحی سایت قالب آماده طرح آماده ایده برای طراحی سایت وکتور آیکون وکتور آیکون طرح لایه باز ویو جی اس قالب رایگان قالب آماده vue js قالب رایگان vue js vue js بهترین فریمورک های php php فریمورک لاراول فریمورک فالکون فریمورک سیمفونی طراحی سایت طراحی وبسایت
تماس با نگاه وب جهت طراحی سایت